Singularlogic Galaxy CRM

Galaxy CRM

Η εφαρμογή διαχείρισης σχέσεων με πελάτες Galaxy CRM αποτελεί ένα ολοκληρωμένο σύστημα που οργανώνει, παρακολουθεί και βελτιστοποιεί τις σχέσεις της κάθε επιχείρησης με τους πελάτες της.

Αποτελεί το απόλυτο εργαλείο για τη διαχείριση του μάρκετινγκ, την εξυπηρέτηση πελατών καθώς και την τεχνική υποστήριξη. 

Βασικός στόχος της εφαρμογής Galaxy CRM είναι να βρει νέους πελάτες αλλά και να διατηρήσει τους ήδη υπάρχοντες αποτελώντας τον καλύτερο τρόπο ανάπτυξης της επιχείρησή σας.

Δυνατότητες

  • Διαχείριση επαφών
  • Διαχείριση πόρων
  • Κοινές δραστηριότητες
  • Μαζικές δραστηριότητες
  • Ευκαιρίες πώλησης
  • Εξοδολόγια
  • Ροές εγκρίσεων
  • Συγχρονισμό με MS-Outlook
  • Telemarketing
  • Workflows
  • Help Desk
  • Ανταγωνισμός
  • Έργα- εργασίες
  • Συμβόλαια Συντήρησης
  • Exhibitions - conferences
  • Retail campaigns
  • Loyalty shcemes
  • Outsourcing telemarketing
  • Timesheet
  • Segmentation tools

Λειτουργίες

Παρακάτω αναλύονται οι κυριότερες λειτουργίες της εφαρμογής Galaxy CRM

Η εφαρμογή παρακολουθεί όλα τα στοιχεία των επαφών είτε είναι λογαριασμοί – εταιρίες είτε φυσικά πρόσωπα είτε υποκαταστήματα. Επιπλέον μπορεί να έχουν σχέση πελάτη, προμηθευτή, συνεργάτη, είτε εργαζόμενου στην εταιρία, είτε απλά να είναι υποψήφιος πελάτης.
Πολύ σημαντική είναι επίσης η σχέση μεταξύ των επαφών, όπου σε μία εταιρία αναφέρονται τα φυσικά πρόσωπα επικοινωνίας και η θέση τους στην επιχείρηση καθώς και τα υποκαταστήματά της.
Επιπλέον στα φυσικά πρόσωπα, μπορούν να οριστούν προσωπικές (πχ πατέρας – υιός) ή άλλες σχέσεις. Σημειώνεται ότι μία επαφή μπορεί να συσχετίζεται με πολλούς λογαριασμούς όπως πχ. ένας λογιστής που προσφέρει τις υπηρεσίες του σε πολλές εταιρίες.

Το CRM συμμετέχει και στην ενδοεταιρική οργάνωση. Δίνει την δυνατότητα εισαγωγής του οργανογράμματος της επιχείρησης, με επιπλέον δυνατότητες ανάθεσης εργασιών σε υφισταμένους, πρόσκληση σε ραντεβού, εύρεση διαθεσιμότητας υπαλλήλων ή εξοπλισμού κά.

Δίνεται η δυνατότητα παρακολούθησης της επικοινωνίας είτε τηλεφωνικής ή προσωπικής (ραντεβού) είτε με άλλο τρόπο, καθώς και τα αποτελέσματα αυτής με δυνατότητα καταχωρήσεων κοινών δραστηριοτήτων όπως ραντεβού, τηλεφωνικές κλήσεις, εργασίες κλπ, και διατήρησή τους τόσο στο ιστορικό των επαφών όσο και στου υπαλλήλου.

Όταν μία ενέργεια αφορά παραπάνω από μία επαφή πχ. στα πλαίσια μιας διαφημιστικής καμπάνιας, τότε χρησιμοποιούνται οι μαζικές δραστηριότητες όπως η δημιουργία εκστρατείας- καμπάνιας με τμηματοποίηση των πελατών (λίστες). Πχ. μπορούμε να φτιάξουμε μια λίστα πελατών με αυτούς μόνο που έχουντο προιόν τάδε και να συνδέσουμε καμπάνια προώθησης συμπληρωματικού προιόντος, έτσι ώστε μόνο σε αυτούς να στείλουμε σχετικό SMS.

Προσφέρεται η δυνατότητα παρακολούθησης του κύκλου πώλησης, από την αρχική εκδήλωση ενδιαφέροντος μέχρι την δημιουργία προσφοράς στην εφαρμογή εμπορικής διαχείρισης.

Δίνεται η δυνατότητα στους χρήστες, να συγχρονίσουν τα στοιχεία που έχουν στον προσωπικό τους υπολογιστή με αυτά του CRM και να πραγματοποιήσουν εισαγωγή – μεταβολή ραντεβού, επαφών, εργασιών (tasks)

Αυτόματη τηλεφωνική κλήση, εφόσον υπάρχει σύνδεση με το τηλεφωνικό κέντρο και καταγραφή αποτελεσμάτων, σημειώσεων, επανάκλησης. Πχ. πόσοι πελάτες αποδέχθηκαν την προσφορά κάποιας καμπάνιας, σε πόσους πρέπει να γίνει επανάκληση και υπενθυμίσει γι’αυτό, τα σχόλιά τους κλπ.

Διαχείριση διαδικασιών που περιλαμβάνουν ένα σύνολο ενεργειών οι οποίες να εμπλέκουν και διαφορετικούς ενδιαφερόμενους, όπως πχ. μία αίτηση αδείας ακολουθεί μία ροή εγκρίσεων πριν φτάσει στο τμήμα προσωπικού.

Υποστήριξη συμβολαίων πελατών, έναρξη-λήξη, παρακολούθηση νέων εκδόσεων των προιόντων των πελατών, ώρες συμβολαίων (ανάλωση ωρών μέσω εργασιών ή ραντεβού και παρακολούθηση υπολοίπου τους). Καταγραφή αιτημάτων πελατών.

Επέκταση της διαχείρισης έργων της εμπορολογιστικής εφαρμογής με δημιουργία και ένταξη των δραστηριοτήτων σε έργα και εργασίες με επιπλέον παρακολούθηση δραστηριοτήτων και πόρων εταιρίας

Δυνατότητα στον χειριστή της εφαρμογής να δημιουργεί ειδικές λίστες και συλλογές επαφών βάσει δικών του κριτηρίων σε ένα απλό και φιλικό γραφικό περιβάλλον χωρίς την ανάγκη ιδιαίτερων προγραμματιστικών γνώσεων.

Κάθε χρήστης του Galaxy CRM μπορεί να παρακολουθεί τα email του μέσα από την εφαρμογή σε ένα περιβάλλον όμοιο με το MS Outlook με επιπλέον δυνατότητες όπως άμεση δημιουργία δραστηριότητας από ένα email ή ανάθεση αυτού σε έναν πόρο ή τμήμα.

Πλεονεκτήματα

Σύστημα ασφαλείας

Εκτεταμένο σύστημα ασφαλείας για την διαχείριση των δικαιωμάτων των χρηστών μέσα στην εφαρμογή. Ρόλοι και αναλυτικά δικαιώματα χρηστών.

Ροές δραστηριοτήτων

Δυνατότητα σχεδιασμού ροής δραστηριοτήτων (workflows) σε πολλά επίπεδα με πολλούς εγκριτές και αποδέκτες.

Ευκαιρίες πώλησης

Δυνατότητα παρακολούθησης του κύκλου πώλησης, από την αρχική εκδήλωση ενδιαφέροντος μέχρι την δημιουργία προσφοράς στην εφαρμογή Εμπορικής Διαχείρισης.

Συσχετισμός επαφών

Πολλαπλός συσχετισμός επαφών με επιχειρήσεις καθώς και δυνατότητα δήλωσης σχέσεων μεταξύ επαφών ώστε να έχουμε αναλυτική πληροφόρηση των σχέσεων των επαφών μας.

Μαζικές καμπάνιες

Δημιουργία μαζικών δραστηριοτήτων, που αφορούν καμπάνια και μαζική αποστολή προσωποποιημένων Ε-mails, SMS, επιστολών, fax.

KPI Charts

Δείκτες (KPI’s), όπως ενδεικτικά: ανοικτές ευκαιρίες πώλησης, κερδισμένες/χαμένες ευκαιρίες κ.α. για άμεση οπτική πληροφόρηση αποτελεσμάτων η οποία θα δώσει άμεσες πληροφορίες για την πρόοδο της επιχείρησής σας.

Οργανωτική δομή εταιρίας

Ενσωματώνει και παρακολουθεί την οργανωτική δομή της επιχείρησης προσφέροντας τη δυνατότητα ανάθεσης εργασιών σε συγκεκριμένα άτομα βάσει ρόλου και θέσης στο οργανόγραμμα, πρόσκληση σε ραντεβού, εύρεση διαθεσιμότητας υπαλλήλων ή εξοπλισμού κ.τ.λ.

Διοικητική πληροφόρηση

Προσφέρει αναλυτικό reporting τόσο με τα έτοιμα εκτυπωτικά όσο και με εξελιγμένα εργαλεία που μας δίνουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε δικά μας reports, ανάλογα με τις ανάγκες μας.

Τρόποι απόκτησης

On premise

Αγορά της εφαρμογής και εγκατάσταση στον χώρο σας

SaaS

Ενοικίαση εφαρμογής και εγκατάσταση στον χώρο σας

On cloud

Εξολοκλήρου φιλοξενία εφαρμογής σε datacenter

Συνδυάζεται με

Το Galaxy Enterpise CRM συνδυάζεται και δουλεύει άψογα με τις παρακάτω εφαρμογές

Galaxy Enterprise

Galaxy Enterprise

Galaxy Commercial

Galaxy Commercial

More Mobile

More Mobile

Σας ενδιαφέρει; Κλείστε δωρεάν παρουσίαση!

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και ένα πιστοποιημένος συνεργάτης μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας ενημερώσει

Εναλλακτικά επικοινωνήστε μαζί μας στο 213 032 5175

Πείτε μας τις ανάγκες σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας άμεσα

Συμπληρώστε τη φόρμα