crm-customer-relationship-management

CRM – Το απαραίτητο εργαλείο για κάθε επιχείρηση

Τι απασχολεί τη σύγχρονη επιχείρηση

  • Πως μπορώ να μάθω την αγοραστική συμπεριφορά των πελατών μου;
  • Έχω μια προσφορά και θέλω να την επικοινωνήσω στους πελάτες μου και ειδικά σε αυτούς που είχαν αγοράσει ένα συγκεκριμένο είδος στο παρελθόν.
  • Θέλω να διαχειρίζομαι τα αιτήματα και τα παράπονα των πελατών μου.
  • Θέλω για κάθε κλήση που λαμβάνει και πραγματοποιεί η επιχείρηση από και προς τους πελάτες της να καταγράφεται το αποτέλεσμα και η διάρκεια συνομιλίας.
  • Πώς διαχειρίζομαι τα ραντεβού των υπαλλήλων μου, πως ξέρω ποιος υπάλληλος είναι διαθέσιμος και για πόση ώρα;
  • Θέλω να εφαρμόσω πολιτική πιστότητας – επιβράβευσης για τους πελάτες μου.
  • Πως να τρέξω την καμπάνια μου και  στο τέλος να βγάλω ποσοστό επιτυχίας και να μάθω τελικά τι μου απόφερε και πως αντέδρασαν οι πελάτες μου;
  • Πώς να παρακολουθήσω τις ενέργειες του ανταγωνισμού μου;

Τα παραπάνω απασχολούν πλέον τις περισσότερες επιχειρήσεις που επιθυμούν να αναπτυχθούν και να έχουν μια υγιή σχέση με τους πελάτες τους και πλέον μπορούν να το καταφέρουν με την εφαρμογή Singularlogic Galaxy CRM.

 

Τι είναι το CRM

Με την εφαρμογή CRM (Customer Relationship Management) μπορούμε να διαχειριζόμαστε τη σχέση της επιχείρησής μας με τους πελάτες της, τόσο με τους ήδη υπάρχοντες αλλά και τους δυνητικούς.

Ανέκαθεν ένα από τα πολυτιμότερα στοιχεία μιας επιχείρησης είναι οι πελάτες της και η σχέση τους με αυτή και το CRM έρχεται για να καλύψει αυτόν τον τομέα και να μας βοηθήσει ώστε να διαχειριστούμε το πελατολόγιό μας και να εξασφαλίσουμε μια υγιή σχέση με αυτό αλλά και να το επεκτείνουμε με διάφορους τρόπους μέσω των λειτουργιών που μας προσφέρει η εφαρμογή CRM.

 

Τι κάνει μια εφαρμογή CRM

Διαχείριση επαφών

Το CRM ξεφεύγει από τη λογική μιας απλής εμπορικής διαχείρισης όπου κρατάμε τα φορολογικά και εμπορικά στοιχεία των πελατών μας, αντιθέτως επικεντρώνεται σε όλα τα υπόλοιπα στοιχεία με την λογική των επαφών.
Μια επαφή μπορεί να είναι ένας ήδη υπάρχον πελάτης μας αλλά και οποιοδήποτε πρόσωπο έρχεται σε επαφή με την εταιρία μας, το οποίο είτε μπορεί και να υπάρξει πελάτης μας στο μέλλον είτε είναι εξωτερικός συνεργάτης είτε έχει οποιαδήποτε σχέση με την επιχείρηση.
Έτσι μπορούμε να παρακολουθούμε και να καλλιεργούμε τη σχέση της εταιρίας μας με οποιοδήποτε πρόσωπο έρχεται σε επαφή με αυτή.

Πραγματοποίηση ενεργειών

Μια ενέργεια μπορεί να είναι οποιαδήποτε αλληλεπίδραση με οποιοδήποτε πρόσωπο, πελάτη μας ή όχι. Ενδεικτικά αναφέρονται μερικές από τις ενέργειες που μπορούμε να πραγματοποιήσουμε σε ένα σύστημα CRM:

  • Μπορούμε να στείλουμε προσφορές δημιουργώντας ευκαιρίες πώλησης από τις οποίες μπορούμε να αντλήσουμε ποσοστά επιτυχίας αλλά και λόγους αποτυχίας
  • Εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις, οι οποίες μπορούν να καταγράφονται τόσο σε διάρκεια, αίτημα πελάτη καθώς και το αποτέλεσμά τους
  • Καμπάνιες οι οποίες μπορούν να σταλούν στις επαφές μας μέσω email και sms όπου μπορούμε να δούμε το αποτέλεσμά τους μέσω πλούσιου reporting.
  • Διαχείριση αιτημάτων και παραπόνων πελατών
  • Διαχείριση service
  • Διαχείριση ραντεβού και διαθεσιμότητας των πόρων της επιχείρησή μας καθώς και ανάθεση οποιασδήποτε ενέργειας σε αυτούς

Ειδικές λειτουργίες

Το Galaxy CRM προσφέρει επίσης μια μεγάλη γκάμα λειτουργικών και δυνατοτήτων που θα μας βοηθήσει να διαχειριζόμαστε το πελατολόγιό μας, ενδεικτικά:

  • Διαχείριση πιστότητας πελατών – Loyalty
  • Μοντέλα RFM (Recency – Frequency – Monetary)
  • Δημιουργία συλλογών επαφής (πχ. πελάτες οι οποίοι έχουν αγοράσει κάποια προϊόντα) ώστε να τρέχουμε εύκολα καμπάνιες και ενέργειες σε αυτούς
  • Διαχείριση συμβολαίων και συνδρομών
  • Διαχείριση email μέσα από την εφαρμογή CRM και άμεση σύνδεση του κάθε email με την επαφή και την ενέργεια που θέλουμε να δημιουργήσουμε, έτσι σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες λειτουργίες μπορούμε να έχουμε ένα πλήρες ιστορικό email – κλήσεων – προσφορών και ευκαιριών πώλησης και το αποτέλεσμα αυτών
  • Παρακολούθηση ανταγωνισμού για λήψη αποφάσεων
  • Segmentation tools τα οποία δίνουν στον τελικό απλό χρήστη τη δυνατότητα να φτιάχνει με εύκολο τρόπο τις δικές του συλλογές επαφών αλλά και να τις φιλτράρει βάσει διαφόρων κριτηρίων και παραμέτρων

Ενιαίο σύστημα με το ERP

Το Galaxy CRM δουλεύει άψογα σε συνδυασμό με το Galaxy ERP και το Galaxy Commercial και συνδυάζει την εμπορική μας διαχείριση με το CRM ώστε οι πελάτες μας να είναι συνδεδεμένοι αυτόματα με τις επαφές μας και να έχουμε ενιαία δεδομένα τόσο για την εμπορική τους δραστηριότητα όσο και για σχέση μας με αυτούς.

Η σπουδαιότητα του συστήματος CRM για την επιχείρησή σας

Δώστε την απαραίτητη προσοχή στις σχέσεις της επιχείρησής σας με τους πελάτες της, εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία πώλησης μόλις αυτή παρουσιάζεται και κερδίστε ευχαριστημένους πελάτες οι οποίοι θα έχουν την καλύτερη δυνατή σχέση με την επιχείρησή σας!

Μοιραστείτε το

Κατηγορίες

Πρόσφατα άρθρα

Tags

Διαβάστε επίσης

Πείτε μας τις ανάγκες σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας άμεσα

Συμπληρώστε τη φόρμα